Ismerj meg minket

Bányai Balázs
marketing és szakmai vezető

Több mint egy évtizede dolgozom a PPC és marketing világában. A célom, hogy minden ügyfél számára olyan hirdetési rendszert építsek, amely a lehető legnagyobb értéket és profitot nyújtja. Tapasztalataimra és nemzetközi szakmai ismereteimre támaszkodva olyan hirdetési stratégiákat alkotok, amelyek garantáltan növelik a kampányok hatékonyságát és jövedelmezőségét. Nálunk a kampányok alapja mindig egy teljes körű átvilágítás: a folyamatok finomhangolása és fejlesztése az első lépés, majd az optimalizált rendszerbe illesztjük bele a hirdetések, amelyek így célzott és jól mérhető eredményeket hoznak.

Az adatvezérelt megközelítésünk révén minden döntést és beállítást pontos eredmények igazolnak, az eddig elért eredményeink ezt újra és újra bizonyítják. Módszereink biztosítják, hogy a hirdetések a lehető legtöbb nyereséget termeljék ügyfeleink számára.

Közgazdász végzettségem segít abban, hogy az üzleti folyamatokat mélyebb pénzügyi és stratégiai szemszögből is átlássam. A közgazdaságtan tudományának köszönhetően hatékonyabban és precízebben tudom elemezni a kampányok pénzügyi hatásait, legyen szó költségcsökkentésről, a megtérülés növeléséről vagy az ügyfelek hosszú távú növekedési stratégiájáról. Ez a háttértudás lehetővé teszi, hogy minden kampányban nemcsak a hirdetésekre, hanem a teljes üzleti folyamat eredményességére koncentráljak, így ügyfeleink számára kiszámítható és fenntartható növekedést érjünk el.

Hiszem, hogy a jó termékek és szolgáltatások képesek jobbá tenni vagy akár megmenteni mások életét, de ha a nagy marketing zajban nem érnek el hozzájuk, akkor ez mit sem ér. Ezért olyan célzott stratégiákkal segítjük ügyfeleinket, amelyekkel biztosan eljutnak azokhoz, akiknek valóban szükségük van a termékeikre, szolgáltatásaikra. Ügynökségünk folyamatosan figyeli a legjobb nemzetközi gyakorlatokat, és ezeket adaptálva Magyarországon is alkalmazzuk, hogy ügyfeleink mindig a legkorszerűbb megoldásokat kapják.


dr. Lukátsy Judit
operatív vezető

Több mint 20 év vezetői tapasztalattal rendelkezem a pénzügyi szektorban, ahol kiemelkedő szakértelmet szereztem a folyamatoptimalizálás, ügyfélelégedettség és a stratégiai fejlesztések terén. Mindig elsődleges szempont számomra, hogy az elégedett ügyfelek hozzájáruljanak a cég értékének és megbízhatóságának növeléséhez.

Egyedi megközelítésem része, hogy a folyamatoptimalizálás során nemcsak a hatékonyságot és a mérhető adatokat tartom szem előtt, hanem az emberi tényezőt is. Az évek során szerzett tapasztalatom, emberismeretem és az Arcelemzés módszere segít abban, hogy olyan rendszereket és folyamatokat dolgozzak ki, amelyek valóban működnek, és amelyek mögött a munkatársak is elkötelezettek.

Munkámat az a hitvallás vezérli, hogy minden folyamatot a lehető legjobban érdemes megvalósítani, hiszen a vállalkozások mögött emberek és családok állnak. Egy rosszul irányzott marketing, vagy egy inkorrekt hozzáállással rendelkező marketing ügynökség a megélhetésüket kockáztatja.

Számomra a vállalkozások hosszú távú biztonsága, a tisztességes és hatékony munka, valamint az ügyfelek és a saját értékrendem megőrzése mindig elsődleges szempont.


A találkozás, amely egy céget szült

2013-ban kezdtem szabadúszóként online marketinggel foglalkozni. Azóta számos ügyféllel dolgoztam, és minden erőmmel azon voltam, hogy a munkájukat támogassam. Egyedül nem lehet minden kihívással megbirkózni. Hiába álmodoztam egy csapatról, sosem találtam meg azokat az embereket, akikben igazán megbízhattam volna.

Az ügyfeleimet azonban sosem akartam cserben hagyni. Ezért éjjelente, amikor mások már aludtak, én tovább dolgoztam. Nem egyszer fordult elő, hogy hajnali 2-3 órakor fejeztem be azokat a feladatokat, amelyeket már régen a csapatomnak kellett volna elvégeznie. Ez a megterhelés hosszú távon elviselhetetlen volt. Úgy döntöttem, változtatok és keresek valakit, aki kiegészíti a képességeimet, és segít felépíteni egy valódi vállalkozást.

Ekkor találkoztam Judittal, aki a Lukátsybútor keretein belül a férje vállalkozását menedzselte, és kétségbeesetten keresett megoldást a marketing problémáikra. Sok csalódás után már senkiben sem bízott.

A közös munka során fantasztikus eredményeket értünk el. Judit végül nemcsak megoldást talált a marketing kihívásaikra, hanem 100%-ig meggyőződött a szakértelmemről. Ez az együttműködés azonban nemcsak a vállalkozásukra, hanem mindkettőnk jövőjére is hatással volt.

Judit a szervezetfejlesztés terén ért el sikereket, és benne is felmerült az igény, hogy céget alapítson egy olyan társsal, aki kiemelkedő a saját szakmájában, és akivel egy közös víziót építhetnek.

Így született meg a Marketing Vision Agency. Egy olyan vállalkozás, amely nemcsak a múlt tapasztalatain alapul, hanem azon az elkötelezettségen is, hogy ügyfeleink számára valódi eredményeket hozzunk. A tapasztalataink, a kitartásunk és az egymásba vetett bizalom tette lehetővé, hogy ma egy olyan ügynökség legyünk, amely nemcsak kampányokat épít, hanem valódi üzleti sikereket teremt.

Balázs


A szervezetfejlesztés és a marketing találkozása

Húsz éven át dolgoztam vezetőként a pénzügyi szektorban, és ez idő alatt megtanultam, hogyan kell egy vállalkozást sikerre vinni. Az ezt követő tíz évben tanácsadóként használtam ezt a tudást, segítve más cégek fejlődését. Jól éreztem magam ebben a szerepben, de mindig ott motoszkált bennem egy gondolat: valójában jobban szeretek vezetni és irányítani, mint tanítani. Ez a felismerés egyre erősebb lett bennem, és már egy ideje foglalkoztatott a gondolat, hogy egy új céget építsek fel – valakivel, aki a saját szakmájában kiemelkedő, de a szervezetfejlesztés területén kiegészítésre vágyik.

Ez az elképzelés akkor vált valósággá, amikor a férjem asztalosműhelyének marketing kihívásai miatt találkoztam Balázzsal. Szkeptikus voltam. Túl sokszor csalódtam már marketingesekben, akik általában csak saját magukat tudták eladni, de valódi eredményeket nem hoztak. Az elején kiszolgáltatottnak éreztem magam, és nem hittem, hogy ezúttal más lesz.

Balázs munkája megváltoztatta a nézőpontomat. Valódi eredményeket hozott. Az első sikerek után egyértelművé vált számomra, hogy ő nem csupán egy marketinges – ő egy olyan szakember, aki pontosan tudja, hogy a marketing tevékenység mekkora felelősséget képvisel egy vállalkozás növekedésében.

Közel egy éves együttműködésünk során nemcsak a férjem vállalkozása indult fejlődésnek, hanem én is megláttam, hogy Balázs pontosan az a társ, akit kerestem. Ő a szakmájában kiemelkedő, én pedig hozzá tudom adni azt a szervezetfejlesztési tapasztalatot, amely szükséges a hosszú távú növekedéshez.

Az, hogy egy új területen, a marketing világában működhetünk együtt, külön öröm számomra. Ez egy olyan terület, amely az én tapasztalataim szerint teljesen új szemléletet igényel – és ezt a szemléletet szeretnénk együtt megteremteni Balázzsal.

Így született meg a Marketing Vision Agency. Egy olyan cég, amelyben nemcsak tapasztalatok találkoznak, hanem egy közös vízió: valódi eredményeket hozni az ügyfeleink számára.

Judit